Veelgestelde vragen:
Zijn de producten op jullie website authentiek?
Wij verkopen alleen 100% originele en authentieke producten op onze website. Je kunt dus veilig bij ons winkelen.
Ben ik gebonden aan een abonnement als ik bij jullie winkel?
Je bent niet gebonden aan een abonnement wanneer je bij ons winkelt. Hier betaal je alleen voor de artikelen die je koopt en niet voor een extra abonnement.
Wat betekent (U) & (N)?
Dit schrijven we achter de productnaam van sommige producten. Dit is voornamelijk voor intern gebruik. (U) staat voor stopgezet ontwerp en (N) staat voor nieuw ontwerp.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kun je je "ongewenste e-mails" of "spammails" controleren. Mocht de orderbevestiging er zijn, dan kun je deze naar je inbox verplaatsen, zodat je mailprogramma kan zien dat het oké is om deze te ontvangen. e-mails van BEAUTYCOS. Als de orderbevestiging er niet is, dan heb je misschien een verkeerd e-mailadres genoteerd. In dit geval kun je contact opnemen met onze klantenservice op webshop@beautycos.be. Vermeld je volledige naam en telefoonnummer, zodat we je kunnen vinden in het systeem.
Je pakket volgen:
Retourneren
Sommige van onze producten zijn soms uitverkocht en ze worden daarom automatisch uit de winkel verwijderd. We raden je daarom aan de winkel voortdurend te controleren, zodat je kunt zien wanneer het product weer op voorraad is. Je kunt eventueel ook Facebook volgen of je aanmelden voor onze nieuwsbrief.
Voorwaarden
Neem altijd contact met ons op via e-mail, als je iets moet retourneren, zodat wij je retourpakket correct kunnen verwerken. Je retourpakket moet altijd goed verpakt zijn, zodat het product goed beschermd is tijdens de verzending. Jij bent verantwoordelijk voor het pakket / de goederen totdat wij het ontvangen. Als je spijt hebt van je aankoop of je artikel moet ruilen, moet jij de verzendkosten betalen. Een retourlabel kost € 8.95. Als je ingediende klacht wordt goedgekeurd, dan wordt het bedrag door BEAUTYCOS terugbetaald.
Als je pakket niet binnen de termijn wordt afgehaald, wordt het pakket naar ons teruggestuurd. De ontvanger van het pakket is verantwoordelijk voor de verzending naar de ontvanger en ook voor de retourzending naar BEAUTYCOS.
Als je een onjuist adres op je pakket hebt ingevuld, zijn de retourzending naar BEAUTYCOS en de verzendkosten voor een eventuele nieuwe zending voor jouw rekening. Wij ontvangen geen artikelen onder rembours of artikelen die wij zelf moeten ophalen bij het postkantoor.
Garantie
De garantietermijn bedraagt 24 maanden. Het vereist alleen dat je een garantiekwestie binnen een redelijke termijn meldt, namelijk binnen 2 maanden nadat de fout is vastgesteld.
Klachten - Het product voldoet niet aan mijn eisen: Als je een intact product ontvangt dat na gebruik niet aan je verwachtingen voldoet, kunnen wij je product niet terugbetalen. Dit heeft te maken met hygiënische overwegingen en het feit dat het niet mogelijk is om het product door te verkopen aan derden.
BEAUTYCOS kan de effecten of resultaten van verschillende producten niet garanderen, omdat alle haren verschillend zijn en op verschillende manieren kunnen reageren. Als je een product specifiek voor haarvernieuwing hebt besteld, wordt er geen garantie gegeven. Haaruitval kan allerlei oorzaken hebben en is heel individueel van persoon tot persoon. Merk op dat genetische haaruitval niet kan worden veranderd. In bepaalde gevallen kunnen wij verwijzen naar de contactinformatie van de fabrikant als de gewenste resultaten niet worden bereikt. Al onze beschrijvingen van de producten zijn indicatief en worden verstrekt door de fabrikanten. BEAUTYCOS garandeert het effect niet.
Klachten - Mijn product is defect: Als je een stijltang van ghd koopt, heb je 2 jaar garantie op je styling die je kocht bij BEAUTYCOS, in de winkel of via de webshop. Verwijder het hologram op de stroomkabel niet, want dit is jouw garantiebewijs. Als je dit verwijdert, vervalt de garantie. Neem bij retourneren wegens een klacht altijd contact op met onze klantenservice, zodat zij een retourlabel voor je kunnen maken. Een retourlabel kost € 8.95 en wordt betaald door BEAUTYCOS als de klacht wordt goedgekeurd. Als de klacht wordt afgewezen, moet de klant de vracht heen en weer betalen aan BEAUTYCOS. Als een pakket wordt teruggestuurd met een ander postlabel dan dat van BEAUTYCOS, wordt de retourzending niet gedekt door BEAUTYCOS.
Als wij vaststellen dat het product geen fout of defect heeft, wordt de klacht afgewezen. Wij kunnen een bedrag van maximaal € 30 in rekening brengen voor het onderzoeken van het artikel. Als het product niet op een verantwoorde manier is verpakt, kan BEAUTYCOS het product niet vervangen. Je kunt je klacht niet alleen bij de klantenservice, maar ook in een van onze winkels indienen. Je moet dan wel rekening houden met een langere verwerkingstijd, omdat het artikel dan in de winkel wordt afgeleverd.
Ben je allergisch?
Als er ingrediënten zijn of iets anders waarvan je weet dat je er allergisch voor bent, kun je altijd contact met ons opnemen voor meer informatie over de ingrediëntenlijst van onze producten. Anders verwijzen wij naar onze winkels waar je de achterkant van het product kunt zien en lezen.
Validate your login
Inloggen