...is een familiebedrijf dat in 1922 in Amsterdam is opgericht.
Met jarenlange ervaring is het merk bekend en geliefd in meer dan 70 landen, en meer dan duizenden salons gebruiken het elke dag.
Keune biedt een breed assortiment aan haarverzorgingsproducten. Zoals de zeer effectieve Keune Shampoo of exclusieve stylingproducten.
Geen shampoo De producten passen zich aan aan de huidige trends, zodat je met de producten van Keune altijd een perfect en modern kapsel kunt creëren.
Alle producten worden in de eigen fabriek onder één dak in Nederland vervaardigd en vervaardigd.
Keune haarkleuring kopen Jan Keune was een Amsterdamse apotheker die gefascineerd was door krullen. Methoden omvatten toen hoge hitte en gasvlammen. Dus experimenteerde Jan totdat hij een vloeibare permanentformule uitvond - een enorme hit bij de dames en het eerste Nederlandse product dat de wereld bereikte.
Keune Haarcosmetica Toen "hoog" haar in de mode kwam, introduceerde Jan haarlak en een cold-hold formule. Toen lanceerde hij haarlak in een "nieuwe" spuitbus - gewoon knijpen en spuiten!
Haargel was zijn volgende innovatie. En later introduceerde Jan's zoon George een mousse - hij verkoos dat Franse woord boven "schuim". George Junior bracht ons Tinta Color, een wereldwijd succesverhaal.
Keune Het kleurenpalet van "Keune Color" is een professionele compilatie van alles wat je nodig hebt moet mooi haar creëren. Met rijke, romige formules presteert elke kleur, liftpoeder en ontwikkelaar tot in de perfectie zonder de gezondheid van het haar in gevaar te brengen. Ze zeggen dat onze kleuren magie zijn in de tube!
In die tijd ontwikkelde Keune een innovatieve formule voor een vloeibare permanent en maakte zijn bedrijf de eerste Europese fabrikant van dit product. Vandaag de dag worden de producten van Keune gebruikt door honderdduizenden salonprofessionals in meer dan 70 landen!
Keune had hulp nodig van Work Overflow om hun nieuwste product- en trainingsaanbod te verspreiden onder zowel hun Britse verkoopteam als saloneigenaren. Keune volgt strikte huisstijlrichtlijnen om ervoor te zorgen dat het merk consistent blijft in nieuw artwork en campagnes.
Na de succesvolle productie van permanenten bracht het bedrijf in 1950 als eerste haarlak op de Nederlandse markt. Vervolgens lanceerde het de eerste Europese haarlak in spuitbus.
Het bedrijf bleef zich ontwikkelen en opereerde in 1995 in een gloednieuwe hightech fabriek van 20.000 m² die moderne architectuur, veiligheids- en milieutechnologieën integreert.
Een speciaal professioneel herenassortiment gemaakt met premium producten voor haar, baard en huid. Elk product heeft dezelfde mannelijke geur, uniek gemaakt door een Parijse parfumeur in 1922. De twee belangrijkste ingrediënten zijn creatine en hennep. Creatine helpt breuken te versterken, te herstellen en te verminderen, terwijl hennep voedt, kalmeert en verzorgt. Het verdubbelt op gezond haar om u en uw klanten er geweldig uit te laten zien en ruiken! De producten passen zich aan aan de huidige trends, zodat je met de producten van Keune altijd een perfect en modern kapsel kunt creëren.
Toen "hoog" haar in de mode kwam, introduceerde Jan haarlak en een cold-hold formule. Toen lanceerde hij haarlak in een "nieuwe" spuitbus - gewoon knijpen en spuiten!
Haargel was zijn volgende innovatie. En later introduceerde Jans zoon George een mousse - liever dat Franse woord dan schuim. George Junior bracht ons Tinta Color, een wereldwijd succesverhaal.
Validate your login
Inloggen